קטלבלס – סדנאות קטלבלס למתרגלים וקורסים להכשרת מדריכי קטלבלס

קטלבלס בישראלקם במטרה לקדם את תרגול הקטלבל וספורט הקטלבלס בישראל.

זאת ע"י פיתוח והטמעת ה קטלבלס בישראל, קידום המדריכים, והמתרגלים מכל השיטות והזרמים.

הארגון הוקם ביוזמת אורי הירש, מייסד אימון הקטלבלס בישראל ומחלוצי התרגול התפקודי (אימון פונקציונלי – Functional Training), אורי מתרגל ומלמד תרגול תנועתי תפקודי במכון "איתנים" שבהרצליה, ומעביר מגוון של סדנאות ליחידות העילית של צה"ל. בנוסף, אורי גם מנחה סדנאות וקורסי הסמכה למדריכי קטלבלס, זאת מטעם ארגון הקטלבלס בישראל.

אנו מזמינים אתכם להצטרף לדף הפייסבוק שלנו – איתנים ספורט

kettlebells Israel, up to promote the sport kettlebells and kettlebell training in israel.

And by developing and implementing kettlebells Israel, promotion guides, training methods and training kettlebell all currents, determining the accreditation criteria and standards kettlebells guides, organizing professional seminars, conferences and workshops with leading teachers from Israel and abroad.

 Uri Hirsch is the founder of kettlebell training in Israel and among the pioneers of functional training. Uri practices and teaches functional movement practice at the Eitanim Institute in Herzliya where he also conducts a variety of workshops for elite Israel Defense Forces units. In addition, Uri oversees workshops and certification courses for kettlebell instructors given under the auspices of the Israel Kettlebells organization.
With the extensive experience he acquired over years of training and instruction in a variety of methods, attending international courses and studying with leading teachers around the world (Pavel Tsatsouline, Brett Jones, Dan John, Valery Fedorenko, Steve Cotter and others), Uri established the Israeli School for Kettlebell Instructors at Eitanim Institute, which he continues to direct.

קטלבל – אורי הירש בערוץ 10

קטלבל האימון היחיד שהקים אותי מהספה

קטלבל – אורי הירש בערוץ 2

ההיסטוריה של הקטלבלס

משקולות הקטלבלס, כפי שאנו מכירים אותן כיום, הובאו לאירופה על ידי סוחרים מיוון העתיקה ומפרס, והן שימשו במקור ככלי למדידת סחורות חקלאיות. מראשית המאה ה- 18 מופיע הקטלבל ברוסיה- חוואים ועובדי נמל רוסים השתמשו במשקולות הקטלבלס כיחידת מידה. במקור השתמשו בחצי פוד (8 ק"ג) , פּוּד (16 ק"ג) , פוד וחצי ( 24 ק"ג) ושני פוד (32 ק"ג) .

קיצורי קטלבלס

פעם ראשונה בקטלבלס ? לא מכיר את שמות התרגילים ? לנוחיותך, רשימת קיצורי התרגילים שיעזרו לכך להבין מי נגד מי… מוזמן לבדוק לעתים קרובות את הרשימה (החלקית…) היא מתעדכנת מעת לעת… אם חסר תרגיל או יש לך להוסיף, מוזמן להגיב…

קטלבלס לנשים

השפעת אימון הקטלבלס על נשים עשויה להיות שונה מהשפעת האימון על גברים, לאור העובדה שקיימים הבדלים גופניים בין נשים לגברים, הורמון הטסטוסטרון נמוך אצל נשים לעומת גברים וכתוצאה מכך רמת העלייה במסת השריר, נמוכה יותר מאשר אצל גברים. אולם, צפוי שיפור ניכר ביכולת התנועתית, במרכיבי הכושר הגופני, ובהופעה החיצונית בשל שריפת שומן מוגברת, שיפור בקצב חילוף החומרים וירידה במשקל (בשילוב תוכנית תזונתית מתאימה).

עשור לקטלבלס

משיחות שהיו לי עם יוצאי ברית המועצות בישראל, אני שומע תסכול רב על מצב הקטלבלס התחרותי בישראל. אין מתחרים, אין תקציב, אין מתאמנים, הישראלים חלשים ... ב 2006 לפני שהבאתי את הקטלבלס לישראל, ישראל הייתה שממה מבחינת קטלבלס (להוציא קומץ זניח של יוצאי ברה"מ שעשו את זה לבד בבית ושם זה גם נשאר), רוב האנשים הרימו גבה, הסתכלו בחשש, ושאלו מה זה בכלל קטלבלס ? זה מסוכן, לא בטוח ... ההתנגדות או הגיחוך לקטלבלס הייתה במיינסטרים. לא הייתה אפשרות לרכוש קטלבל בישראל, לא היו מדריכים, לא היו מכונים ומרכזים להכשרת מדריכי קטלבלס... שממה.

קטלבלס ולמידה

"תרגש אותי", "תחדש לי", "למה אתה חוזר כל הזמן על אותם התרגילים?", "אבל עשינו את התרגיל הזה באימון הקודם?" תרגול מאומץ ומאתגר, שינויי התרגילים בכל אימון מגדיל את הגירוי הגופני ומונע הסתגלות של הגוף למאמץ ובכך מביא את המתאמן לתוצאות מהירות וטובות יותר מבחינת ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור מרכיבי הכושר הגופני.

לקבלת מידע, ייעוץ והכוונה

קטלבל | רבי עקיבא 50 הרצליה | 077-540-8885 ​ | פייסבוק איתנים ספורט | וואטסאפ 
שעות פעילות | א' – ה' 8:00-11:00 – 16:00-21:00 | שישי 8:00-12:00
דואר אלקטרוני: info@functionaltraining.co.il

דילוג לתוכן