קורס קטלבלס

מהו תרגול תנועתי באמצעות קטלבל ?

תרגול באמצעות קטלבלס מבוסס ברובו על הנפות, על תנועה רב-מפרקית המצריכה קואורדינציה בין- מפרקית ברמה גבוהה ועל הוצאה אנרגטית גבוהה. התרגול מורכב מתרגילים המשפרים את יכולת ומיומנות התנועה ואת מרכיבי הכושר הגופני (עוצמה, כוח, סיבולת, גמישות, מהירות, קואורדינציה, זריזות, שיווי משקל, דיוק, זמן תגובה) וכמו בחיים, גם התרגול באמצעות הקטלבלס כולל שילוב מוכלל של מספר מרכיבי כושר גופני.

דרך התרגול, הגוף לומד לתפקד כיחידה שלמה בתיאום ובתזמון בין האיברים: דרך המוח ומערכת העצבים מועבר המסר אל השרירים המספקים את הכוח לתנועת הגוף – תנועה הדורשת מגוון שרירים שפועלים בכל תרגיל. חלקם שרירים תנועתיים (יוצרים תנועה במפרקים שאמורים לנוע) וחלקם שרירים מייצבים (מונעים תנועה במפרקים שאינם אמורים לנוע ושמופעל עליהם עומס המנסה להזיזם). הדינמיות והזרימה בתרגול גורמים להוצאת אנרגיה משמעותית. יותר קבוצות שרירים מאומנות בתרגול זה בבת-אחת והוא משלב היבטים גופניים וחשיבתיים כאחד (ריכוז, דיוק, קואורדינציה, שיווי משקל ועוד). המתרגל לומד כיצד לבצע נכון ויעיל יותר תנועות יומיומיות, כגון כיצד להרים ולהניח דברים על הרצפה וכדומה. אחד היתרונות הגדולים של תרגול תנועתי תפקודי באמצעות הקטלבלס הוא שבזמן נתון מקנה התרגול שיפור במספר רב של יכולות גופניות. הוא משלב דיוק וזרימה בדומה ליוגה, כוח ועוצמה בדומה להרמת משקולות ואומנויות לחימה והוצאה אנרגטית בדומה לאימוני ריצה. להמשך

קבוצות קטלבל

לנשים וגברים אימון שהוא חדר כושר שלם. פעילות גופנית שתשפר לך את הכושר, התנועתיות ואת ההוצאה האנרגטית.

חנות קֶטְלְבֶּלְס

חנות היבואן – חנות הקֶטְלְבֶּלְס הראשונה והמקצועית בישראל. כל סוגי הקטלבלס, מוצרים משלימים ומוצרי ספורט וכושר לשימוש ביתי, ומקצועי.…

רְשׁוּמוֹת תִּרְגּוּל קֶטְלְבֶּלְס

רְשׁוּמוֹת חודשיות של תרגול / אימון קטלבלס מתוך האימונים של מכון איתנים. מאמרים ותובנות לאימוני ותרגילי קטלבלס.