איתנים קטלבלס

מקום טוב לתרגול בין הרצליה לרמת השרון
רבי עקיבא 50 הרצליה

איתנים קטלבלס - כושר ותנועתיות בקבוצות קטנות

אימון כושר אינטרוולים בעצימות מבוסס ברובו על הנפות קטלבלס ותרגילי משקל גוף,
משלב תנועתיות, הוצאה אנרגטית גבוהה תוך חיזוק הגוף ושיפור טווחי תנועה.

איתנים קטלבלס - הוא מכון הקטלבלס הראשון בישראל משנת 2006.

קטלבל – כל תרגול עובד על הכל!

תרגיל ההרמה (Dead-lift) הוא השילדה שלנו. תרגיל המבוסס על תבנית תנועה טבעית של גופנו והכרחי לשמירה על יכולת התפקוד ועל בריאותנו. הוא מלמד אותנו כיצד להניע את גופנו בצורה יעילה בתרגילי הרמה, ומהווה תרגיל הכנה לכל תרגילי ההנפה – Snatch ,Clean , Swing .

תרגול קימה דרך כריעה באמצעות קטלבלס - ה Get up הוא למעשה מבדק שלם של יכולות – ייצוב ותנועה של הגוף כולו, כוח (להניע, לייצב או לעכב), גמישות, איזון (או חוסר איזון), קואורדינציה ותחושות לגבי מיקום איברי הגוף ומצב הגוף בתנועה. התרגיל מורכב משישה שלבים, ניתן להתעכב ולהתמקד בכל שלב בנפרד, לשפר מרכיב חלש בתנועה או בייצוב ולחבר מחדש את השלבים לרצף תנועתי אחד.

הקטלבלס סווינג – Swing כאשר מבוצע נכון, מהווה תרגיל בסיסי חשוב, ממנו מתפתחים רוב התרגילים העיקריים בקטלבלס. ה- Swing מפתח שרשרת יציבה חזקה, שרירי בטן חזקים וכוח מתפרץ כללי של כל הגוף. כמו כן, התרגיל משפר כוח וגמישות פונקציונלית של פשיטה וכפיפה בעמוד השדרה.
ה- Swing מפתח סיבולת שריר של הבטן והגב, דבר החיוני לשמירה על הגב התחתון ולמניעת פציעות. בנוסף, הוא מלמד יציבה מבוקרת ותאום בין הייצוב לתנועה.

קבוצת קטלבלס, תנועתיות וכושר לגילאי 12+
אימון המותאם לילדים, מבוסס ברובו על הנפות קטלבלס ותרגילי משקל גוף השרשת הרגלי תנועה נכונה ובריאה.
✅ האהבה לספורט ואורח חיים בריא.
✅ השרשת הרגלי תנועה נכונה ובריאה.
✅ שיפור מרכיבי הכושר הגופני
✅ התמדה, נחישות, מוטיבציה, עקביות ובטחון עצמי.

קנה קטלבלס

מפגשי קטלבלס

מפגשי קטלבלס
דילוג לתוכן